Office Manager – Second Foundation (Praha)

Odpovědět na pozici

Jsme společnost, která byla založena v roce 2019 v České republice. Zabýváme se obchodováním s komoditami na evropských burzách. Pokud máte organizační schopnosti, spolehlivost a pořádek jsou Vaším druhým jménem, hledáme právě Vás. 

POPIS POZICE

  • Zajišťování chodu kanceláře, organizace meetingů a firemních eventů
  • Podílení se na finanční a administrativní správě struktury společnosti
  • Správa smluvní dokumentace (organizace úschovy a zpracování)
  • Fakturace, vyúčtování a příprava podkladů pro účetní
  • Komunikace s dodavateli služeb, pronajímatelem kanceláří atd.

PROFIL KANDIDÁTA

  • Spolehlivost, pečlivost a organizační schopnosti
  • Vlastní iniciativu a učenlivost
  • Diskrétnost a profesionalitu
  • Znalost AJ
  • Příjemné vystupování
  • Dobrou znalost MS Excel a MS Word
  • Přehled v oblasti financí a účetnictví výhodou
  • Zkušenost na obdobné pozici vítána

NABÍZÍME

  • Samostatnou pozici s možností dalšího rozvoje
  • Mladý a příjemný kolektiv
  • Prostředí dynamické rychle rostoucí společnosti
  • Reprezentativní kanceláře v centru Prahy
  • 20 dní dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Multisport karta 

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

LOKALITA

  • Praha

Typ úvazku

  • Plný úvazek
  • IČO/Živnost

Obor

  • IT Project & Management

Váš konzultant

Jakub Dubovan