Office Manager – Second Foundation (Praha)
Odpovědět na pozici
Jsme společnost, která byla založena v roce 2019 v České republice. Zabýváme se obchodováním s komoditami na evropských burzách. Pokud máte organizační schopnosti, spolehlivost a pořádek jsou Vaším druhým jménem, hledáme právě Vás.
POPIS POZICE
- Zajišťování chodu kanceláře, organizace meetingů a firemních eventů
- Podílení se na finanční a administrativní správě struktury společnosti
- Správa smluvní dokumentace (organizace úschovy a zpracování)
- Fakturace, vyúčtování a příprava podkladů pro účetní
- Komunikace s dodavateli služeb, pronajímatelem kanceláří atd.
PROFIL KANDIDÁTA
- Spolehlivost, pečlivost a organizační schopnosti
- Vlastní iniciativu a učenlivost
- Diskrétnost a profesionalitu
- Znalost AJ
- Příjemné vystupování
- Dobrou znalost MS Excel a MS Word
- Přehled v oblasti financí a účetnictví výhodou
- Zkušenost na obdobné pozici vítána
NABÍZÍME
- Samostatnou pozici s možností dalšího rozvoje
- Mladý a příjemný kolektiv
- Prostředí dynamické rychle rostoucí společnosti
- Reprezentativní kanceláře v centru Prahy
- 20 dní dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Multisport karta
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
LOKALITA
- Praha
Typ úvazku
- Plný úvazek
- IČO/Živnost
Obor
- IT Project & Management