IT support specialista (zákaznický servis)
Odpovědět na pozici
Rádi řešíte problémy a pomáháte lidem? Máte zkušenost z IT podpory? Zajímá Vás e-commerce?
Právě hledáme nového kolegu do zákaznického servisu. Máte jedinečnou šanci se přidat do e-commerce společnosti a spolupracovat s kolegy z IT oddělení, pomáhat uživatelům nebo koordinovat různé IT projekty. Čeká Tě různorodá práce, možnost rozvoje a příjemné pracovní prostředí.
CO BUDETE DĚLAT
- Zákaznická podpora pro uživatele přes telefon, email a interní Helpdesk systém
- Řešení různorodých HW/SW incidentů s interních zákazníků
- Zapojení do IT projektů
- Aktualizace databází, nastavování systémů (ERP, WMS a další)
- Spolupráce s kolegy z IT týmu
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Znalost systémů Windows/Linux/Mac
- Zkušenost s technickou podporou nebo zákaznického servisu
- Komunikační a analytické dovednosti
- Znalost anglického jazyka- pasivní úroveň
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
- Telefon, notebook
- 25 dní dovolené, sick days
- Příspěvek na stravování
- Pružná pracovní doba, možnost práce z domu (hybrid)
- Rozvoj a vzdělávání
- Zaměstnanecké slevy na zboží
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
LOKALITA
- Hradec Králové
Typ úvazku
- Plný úvazek
Obor
- Development & Engineering
Benefity
- Částečný Home Office
- Odměny ke mzdě
- Dovolená navíc
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na stravování